Modalitate de contractare

În cazul în care doriţi să beneficiaţi de oricare dintre serviciile de găzduire ofertate de HAZI.RO, trebuie să acceptaţi în prealabil termenii şi condiţiile specifice de furnizare a acestora. Modalitatea de acceptare va fi realizată online, prin consimţământul acordat de Client în privinţa aplicării acestor clauze. Conform ORDONANŢA nr. 130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului".
Dacă nu acceptați Termenii și Condițiile prevazute în acest document, nu folosiți site-ul www.hazi.ro și serviciile oferite prin intermediul său.
Se vor aplica adițional și inclusiv Temenii și Condițiile specificate pe fiecare pagină, pentru fiecare serviciu în parte.

Termeni

Politica de utilizare acceptabilă: politica de utilizare acceptabilă (care poate fi modificată periodic) este publicată pe site-ul nostru www.hazi.ro;

Prestator: Societatea HFM S.R.L. (denumită și HAZI.RO), înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Neamţ sub Nr. J27/689/2014, cu sediul în sat Pildeşti, comuna Cordun, Jud Neamţ, strada Vasile Alecsandri, nr. 182, cod de înregistrare fiscală 33878025, cont Nr. RO05BTRLRONCRT0280286402 deschis la Banca Transilvania - Sucursala Roman.
Client: Persoana fizică/juridică ce efectuează o Comandă;
Servicii: Orice servicii oferite de HAZI.RO, menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către HAZI.RO, Clientului.
Comandă: Acordul dintre HFM (HAZI.RO) și Client prin care HFM (HAZI.RO) se obligă să livreze serviciile, iar Clientul să achite contravaloarea acestora.
Contract: O Comandă confirmată de către Prestator.
Zona de client: https://www.hazi.ro/client
Prin procesarea unei comenzi pe site-ul www.hazi.ro, Clientul este de acord cu Termenii și Condițiile website-ului. Acceptarea comenzii de către HAZI.RO se consideră finalizată în momentul confirmării prin e-mail. Orice comandă neconfirmată de către HAZI.RO nu va avea valoarea unui Contract.

Efectuarea comenzii

Dupa selectarea serviciilor dorite și adăugarea acestora în coșul de cumpărături, Clientul va proceda la plata acestora conform metodelor de plată detaliate în secțiunea Modalități de plată.
Clientul se obligă să introducă în formular date complete, corecte și conforme cu realitatea.
Înregistrarea domeniilor se realizează în concordanță cu legislația în vigoare. HAZI.RO nu poate fi trasă la răspundere pentru orice pagube cauzate de furnizarea de către Client a unor informații incorecte sau incomplete.
Clientul este de acord să achite contravaloarea serviciilor noastre în avans, pentru perioada de timp în care acestea sunt furnizate: lunar, la 3(trei) luni, 6(șase) luni, anual, la 2(doi) ani sau la 3(trei) ani.

Serviciile oferite

Acces la Internet
* Servicii de închiriere servere dedicate
* Servere VPS Cloud (Virtual Private Server)
* Servicii de colocare servere
* Înregistrare domenii Internet
* Servicii de găzduire web
* Reseller găzduire web
* Reseller domenii Internet
* Certificate SSL (Secure Sockets Layer)
* Alocare adrese IP
* Alocare număr AS (Autonomous System Number)
* Cloud backup
* Servicii de administrare servere
* Servicii de consultanță și suport IT

Detaliile privind caracteristicile fiecarui serviciu ori produs se pot găsi pe site la categoria respectivă.

Tarife (prețuri)

Tarifele afișate pe www.hazi.ro și zona de client https://www.hazi.ro sunt exprimate în EURO și conțin TVA. Plata se face în RON la cursul oficial comunicat de Banca Națională a României valabil în ziua efectuarii plății în cazul plăţilor prin intermediul platformei Netopia sau în EURO dacă clientul optează pentru plata prin intermediul platformelor Stripe, PayPal, Paysafecard sau PayPal.

La tariful afișat pentru fiecare serviciu ori produs se va adăuga și o taxă de verificare anti-fraudă ce are rolul de a încuraja folosirea celor mai sigure metodele de plată:
* Netopia Mobilpay / Stripe [Credit/Debit Card - 3D Secure]: 0.00% + 0.00 EURO
* Paysafecard: 15.00% + 0.00 EURO
* Criptomonede: 3.5% + 0.25 EURO (Bitcoin [BTC], BitcoinCash [BCH], Binance Coin [BNB], Ethereum [ETH], Litecoin [LTC], Monero [XMR], Polygon [MATIC], Tether [USDT])
* PayPal: 3.4% + 0.35 EURO
* Ordin de plată: În funcție de bancă

HAZI.RO are dreptul de a modifica tarifele afișate pe www.hazi.ro și https://www.hazi.ro, dar și dreptul de a modifica caracteristicile pachetelor oferite.

Până la realizarea unei comenzi, HAZI.RO își rezervă dreptul de a modifica prețurile pentru serviciile oferite prin intermediul site-ului, în orice moment, iar HAZI.RO nu oferă garanții de preț sau rambursări în situația unei reduceri a prețului sau a unei oferte promoționale ulterior achiziției.

Modalitatea de plată

Plata cu cardul prin Netopia
-Plata va putea fi efectuată online cu cardul prin platforma Netopia MobilPay, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
- Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie să furnizați codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare, numele deținătorului și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnatura dumeaneavoastră (în funcție de card, unele informații pot lipsi).
- Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei Netopia MobilPay. www.hazi.ro și/sau https://www.hazi.ro nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.

Plata cu cardul prin Stripe
- Plăţile prin platforma Stripe sunt caracterizate de faptul că acest procesator de plăţi generează un token de autorizare ce permite ca serviciile tale să fie reînnoite automat. Dacă nu doreşti reînnoirea automată a serviciilor tale, poţi folosi funcţia "Socilitare anulare serviciu", disponibilă în panoul de management al serviciilor tale, putând opta atât pentru terminarea serviciilor la finalul perioadei pre-plătite cât şi imediat.

-->Plata prin transfer bancar (ordin de plată)
- Plata prin ordin de plată se face doar în baza facturii proforme emise de HAZI.RO, transmise prin e-mail către Client.
- Procesarea comenzii și livrarea serviciilor se va efectua după confirmarea plății, în contul de mai jos, a facturii proforme emise.

* Beneficiar HFM S.R.L.
* Cod unic de înregistrare 33878025
* IBAN RON: RO05BTRLRONCRT0280286402
* IBAN EUR: RO52BTRLEURCRT0280286402
* Cod SWIFT BTRLRO22
* Cont deschis la Banca Transilvania - Sucursala Roman

- Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în euro, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Dreptul de retragere

Următoarele servicii beneficiază de o garanție de 14 zile de rambursare parțială sau integrală a sumei achitate:
- Găzduire Web
- Reseller Web

Dacă Clientul nu este mulțumit de serviciile noastre în primele 14 zile, prețul plătit va fi rambursat în totalitate în momentul în care o cerere va fi formulată către departamentul de plăti. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând din ziua plătii prețului.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, e-mail sau folosind formularul pus la dispoziție în zona de client https://www.hazi.ro; În acest scop, puteți folosi butonul de anulare serviciu din zona de client.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.


Servicii care nu beneficiază de garanția de rambursare parțială sau integrală a sumei achitate:
- Înregistrare Domenii
- Certificate SSL
- Servere Dedicate
- Servere VPS
- Colocare Servere

Rezilierea

La cererea clientului, un contract de servicii încheiat cu HAZI.RO poate fi reziliat cu o notificare prealabilă de 30(treizeci) de zile. Cererile de reziliere nu vor fi acceptate atât timp cât contul prezintă restanțe la plată. Cererile de reziliere vor fi comunicate în scris prin scrisoare trimisă prin poștă, e-mail sau folosind formularul de anulare pus la dispoziție în zona de client https://www.hazi.ro.

În cazul în care clientul solicită denunțarea contractului (cu excepția dreptului de retragere) fără a exista o culpa a Prestatorului, HAZI.RO, nu se va restitui prețul calculat și achitat în avans de către Client pentru serviciile achitate în avans, diferența fiind păstrată de către HAZI.RO cu titlu de daune interese în considerarea faptului că Clientul a beneficiat de instalări gratuite ale serviciului și/sau reducere la efectuarea plătii în avans.

HAZI.RO sau Clientul pot rezilia acordul (fără a-și prejudicia celelalte drepturi) în cazul în care una dintre părțile implicate încalcă în mod semnificativ acordul (incluzând, dar fără a se limita la o încalcare a Politicii de utilizare acceptabilă de către client).

Uptime - disponibilitatea serviciului

Nivelul garantat pentru disponibilitatea serviciului pe durata contractuală este de 99.9%.
În cazul în care nu este atins nivelul respectiv se aplică următoarea schemă de discount:

* 99.90% - 99.00% - Clientul poate solicita un discount de 3% (7.2 ore/lună)
* 98.99% - 98.00% - Clientul poate solicita un discount de 5% (14.4 ore/lună)
* 97.99% - 97.00% - Clientul poate solicita un discount de 10% (21.6 ore/lună)
* <= 97.00% - Clientul poate solicita un discount de 30%

Gratuitatea poate fi solicitată contactând departamentul de plăți prin sistemul de ticketing pus la dispoziția Clientului prin https://www.hazi.ro (zona de client) iar aprobarea acestei solicitări va rămâne la latitudinea societății noastre.

Valoarea lunară a indicelui SLA (Service Level Agreement = disponibilitatea serviciului) va fi valoarea maximă de uptime raportată de cel puțin 3(trei) dintre următoarele servicii de monitorizare independente:

* www.siteuptime.com
* www.serviceuptime.com
* www.host-tracker.com
* www.basicstate.com
* www.uptimerobot.com

Absența raportului a cel puțin 3(trei) dintre serviciile de monitorizare enumerate mai sus conclude o disponibilitate de 100%.

Uptime-ul serverelor noastre se definește prin rapoartele OS și prin sistemul propriu de monitorizare, astfel că poate fi diferit de uptime-ul raportat de alte sisteme de monitorizare.

Sub incidența raportului lunar de uptime nu vor intra intervalele planificate de întrerupere a furnizării serviciului. Aceste intervale vor fi anunțate CLIENTULUI cu minim 24 de ore în prealabil și vor surveni, în masura posibilităților, în intervalul orar 1:00 AM – 5:00 AM.

Statusul și uptime-ul serverelor noastre poate fi consultat în timp real la adresa web: https://www.hazi.ro/clientserverstatus.php

Backup - copii de rezervă

Folosirea serviciilor se află strict în răspunderea Clientului. HAZI.RO păstrează backup-uri însă recomandă păstrarea propriilor backup-uri, având în vedere că acest serviciu este oferit adițional și este gratuit. Backup-urile (copiile de rezervă) nu sunt garantate iar acestea nu pot fi verificate în totalitate pentru confirmarea fiecărui fișier sau director. HAZI.RO nu este răspunzătoare pentru pierderea de fisiere și/sau informații.

Pentru serviciile de găzduire cu panou de control cPanel sau cPanel/WHM facem backup gratuit în fiecare zi cu retenţie de 10 zile calendaristice. Suplimentar Clientul îşi poate face backup prin propriie metode sau poate descărca sau restaura un backup folosind soluţia pusă la dispoziţie de HAZI.RO.

HAZI.RO nu îşi asumă răspunderea pentru ştergerea sau modificarea fişierelor găzduite pe infrastructura proprie. Clientul este singurul în măsură să îşi asigure integritatea datelor găzduite pe serverele HAZI.RO folosind propriile metode de backup.

HAZI.RO foloseşte proceduri interne de backup pentru restaurarea datelelor stocate pe serverele destinate pentru Găzduire Web şi Servere VPS (VPS Hosting).

Copiile backup sunt efectuate zilnic cu retenţie de 10 zile iar aceste backup-uri sunt utilizate strict de către HAZI.RO în cazul defecţiunilor serverelor proprii. Aceste backup-uri nu pot fi restaurate la cererea Clientului dacă acesta invocă alte motive decât defecţiuni ale echipamentelor HAZI.RO. Solicitările Clienţilor de restaurare în urma defecţiunilor serverelor HAZI.RO vor fi investigate prin metode specifice şi dacă se dovedesc a fi întemeiate vor fi onorate.

HAZI.RO îşi rezervă dreptul de a exclude Servere VPS sau conturi de Găzduire Web care prin dimensiunea acestora generează o încărcare foarte mare a infrastructurii de backup a HAZI.RO, încărcare datorată conţinutului mare de date găzduite pe contul de Găzduire Web sau Server VPS al unui Client.

HAZI.RO îşi rezervă dreptul de a exclude de la backup conturile de Găzduire Web şi Serverele VPS care ocupă un spaţiu pe disk mai mare de 10GB.

În cazul în care serviciul nu a fost exclus din lista de backup şi doreşti o restaurare a unui backup din orice alt motiv în afară de defectarea fizică a unuia dintre serverele HAZI.RO, costul restaurării este de 1 EUR pentru 1GB ocupat de Serverul VPS sau al contului de Găzduire Web. În cazul în care contul de Găzduire Web sau Serverul VPS are 10GB sau mai puțin, atunci costul va fi de 10 EUR.

HAZI.RO nu asigură şi nu are implementată (nici intern) o soluţie de backup pentru Servere Dedicate, Servere în Cloud, Servere în Cluster şi Servere Colocate. Pentru aceste Servere Clientul având opţiunea de a opta contra cost pentru un serviciu de backup din oferta HAZI.RO.

Utilizarea serviciilor

Serviciile oferite de catre HAZI.RO vor fi utilizate numai în scopuri licite și morale, orice activități ce pot fi considerate ilegale sunt strict interzise. Clientul va respecta Politica de Utilizare Acceptabilă și se va asigura că orice altă entitate care utilizează serviciile va respecta și Politica de Utilizare Acceptabilă.

Politica de utilizate acceptabilă

Conform prevederilor legale este interzisă efectuarea de comunicări comerciale prin postă electronică, cu excepţia cazului în care destinatarul şi-a exprimat în prealabil consimţământul expres pentru a primi asemenea comunicări.

Transmiterea de mesaje către un număr mare de adrese e-mail (transmiterea de mesaje e-mail în masă) NU poate fi realizată utilizând serverele noastre. HAZI.RO poate recurge direct la suspendarea sau ștergerea serviciului furnizat în funcție de amploarea și gravitatea faptelor fără a rambursa integral sau parţial serviciile implicate întrucât faptele clientului creează prejudicii morale şi finanicare în numele HAZI.ro.

Toate serviciile furnizate de către HAZI.RO sunt folosite și administrate de către Client, iar folosirea acestor servicii este în totalitate responsabilitatea Clientului, HAZI.RO neavând acces sau având acces limitat la informațiile sau activitățile care se desfășoară și nefiind răspunzătoare pentru nerespectarea prevederilor legale aplicabile ori de încălcarea drepturilor de marcă ori de autor a titularilor acestora. HAZI.RO se conformează prevederilor legale și va da curs oricărei sesizări venite de la persoane prejudiaciate ori instituții/autorități sau organizații, sesizări care crează cel puțin o aparență rezonabilă de legalitate.

Utilizări interzise

Serverele HAZI.RO pot fi folosite doar în scopuri legale. Transmiterea, stocarea ori distribuirea oricăror informaţii, date sau materiale care încalcă dispoziţiile legale în vigoare sau care, în mod direct pot facilita încălcarea oricărei prevederi legale, este interzisă.

Clientul se obligă să nu folosească serviciile furnizate sub nici o formă şi în nici o circumstanţă pentru comunicarea de, referirea la sau direcţionarea către nici unul (una) din următoarele:

materiale sau conţinut informaţional care încalcă drepturile de autor, drepturile asupra mărcilor precum şi orice alt drept de proprietate intelectuală aparţinând unei terţe persoane;

nuditate, pornografie, orice imagine sau text cu conţinut sexual sau obscen, fără respectarea condiţiilor legale în vigoare;

pornografie infantilă;

amenintări, abuz, hărţuire, declaraţii calomnioase;

orice imagine sau text menit să încurajeze xenofobia;

Următoarele activităţi sunt interzise:

* trimiterea de e-mail-uri în masă (SPAM);
Porturile SMTP (25, 465, 587, 2525) sunt blocate din oficiu pentru toate serviciile de găzduire. Dacă dorești anularea restricțiilor SMTP va trebui să contactezi echipa de suport.

* folosirea serviciilor HAZI.RO în vederea creării sau transmiterii de viruşi informatici, worms, flooding, tor related services, mail bombing ori angajarea în atacuri de tip denial of service;

* utilizarea de scripturi pentru proxy sau IRC, sau de tipul FormMail, PhpShell sau altele similare, inclusiv scripturi comerciale ce conţin găuri de securitate cunoscute, Chat room- uri; boţi IRC Egg Drops, trackere torrent, s.a;

* pe serverele de găzduire web sunt interzise scripturi precum: online chat, steam status, game tracker, hostbill, whmcs, clientexec, blesta;

* colectarea de informaţii personale pentru utilizarea acestora în scopuri ilegale;

* accesul neatorizat la date, sisteme sau reţele (phishing, spoofing, proxy, hacking, sniffing, etc), incluzând orice încercare de a proba, scana sau testa vulnerabilitatea sistemului ori a reţelei sau de a crea breşe de securitate fără autorizarea proprietarului reţelei sau sistemului;

* orice intervenţie asupra serviciului furnizat către un user, asupra unui server ori reţele precum: mail bombing, flooding, acţiuni deliberate de supraaglomerare a sistemului;

* falsificarea pachetelor TCP-IP sau oricărei părţi a header-ului unui email;

- Orice script care presupune un potenţial risc de securitate sau poate afecta performanţa serverelor ori securitatea Reţelei va fi în mod automat închis sau îndepărtat, fără notificare prealabilă.

- În temeiul dispoziţiilor Legii comerţului electronic nr.365/2002, cu modificările ulterioare, HAZI.RO va acţiona rapid în vederea eliminării sau blocării accesului la orice activitate sau informaţie care, prin natura sa, poate vătăma drepturile unui terţ.

Folosirea resurselor

Clientul va lua în considerare faptul că pachetele de găzduire web, reseller și servere VPS se află într-un spațiu (server) comun, așadar folosirea excesivă a resurselor pentru o perioadă îndelungata de către Client sau de către clienții acestuia nu vor fi acceptate. Conturile care dăunează serverelor noastre vor primi o notificare pentru rezolvarea problemei în termen de 12(douăsprezece) ore, atât timp cât pagubele nu sunt mari. În caz contrar, conturile respective pot fi suspendate până la rezolvarea situației. În cazul în care Clientul nu reușește să abordeze problemele care i-au fost notificate în termen de 2(două) zile de la data notificării, HAZI.RO poate la discreția sa absolută, să rezilieze contractul și să șteargă serviciul.

Responsabilități

Clientul are responsabilitatea de a actualiza informațiile de contact și datele de facturare menționate în contul său. HAZI.RO nu are nicio responsabilitate pentru daune intervenite ca urmare a neefectuării de către Client a actualizărilor necesare.

Clientul este responsabil pentru menținerea condițiilor de securitate a numelui de utilizator, parolelor și a altor informații sensibile. Dacă există orice dubiu în acest sens, Clientul trebuie să modifice sau să solicite modificarea datelor de autentificare folosind formularul de resetare parolă ce se regăsește la adresa web: https://www.hazi.ro/clientpwreset.php sau contactând echipa de asistență.

HAZI.RO nu va fi responsabilă pentru daune cauzate de nedisponibilitatea temporară a serverelor, oricare ar fi motivul care cauzează acest lucru. Această prevedere include și daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor.

Forța majoră

Niciuna din părți nu va fi răspunzatoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.

Legea aplicabilă – jurisdicția

Contractul este supus legii române. Eventualele litigii apărute între HAZI.RO și Client se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Neamț.

Drepturi de proprietate intelectuală

Toate materialele integrate în acest site sunt proprietatea intelectuală a HAZI.RO. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse.

Dispoziții finale

Pe lângă Termenii și Condițiile afișate mai sus, HAZI.RO, în funcție de serviciul achiziționat de Client, poate încheia și contracte suplimentare de furnizare a serviciilor, caz în care între părți vor fi valabile condițiile astfel stabilite. Astfel, Termenii și Condițiile reprezintă un contract cadru general care poate fi ulterior modificat prin acordul părtilor prin semnarea unor contracte ori anexe suplimentare.

HAZI.RO își rezervă dreptul de a-și modifica politica și condițiile de utilizare a serviciilor fără o notificare prealabilă.

TELEFONUL CONSUMATORULUI – INFOCONS – 021.9551

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Neamţ

Adresa: Piatra-Neamţ, str. Alecu Russo nr. 12 bis, cod 610126
Tel: 0233/217.090
Fax: 0233/219.810

Website : www.anpc.gov.ro​

Varianta: 04 Jan 2024

Powered by WHMCompleteSolution